0

معرفی ظرف آب سگ ضد ریزش

معرفی ظرف آب سگ ضد ریزش

اگر شما هم سرپرست یکی از این فرشته‌های پشمالو باشید، قطعا با چالش بامزه‌ای مواجه هستید. خیس کردن نواحی اطراف ظرف آب یکی از عادت‌هایی است که با دیدن آن هم عصبانی می‌شویم هم از قیافه بامزه سگ می‌توانیم ساعت‌ها بخندیم. سگ‌ها معمولا با ظرف آب‌های همیشگی، دچار چالش آبخوری هستند و طبیعی است که اطراف آن را خیس کنند. حتی گاهی ورود آب به بینی سگ‌ها موجب بروز عطسه و کلافگی می‌شود. خوشبختانه برند ELS PET با درک این موضوع، اقدام به طراحی ظرف آب مخصوص کرده است.

با خرید ظرف آب سگ می‌توانید به راحتی نیازهای سگ‌تان را پاسخ دهید و دردسرهای خیس شدن اطراف ظرف آب را پایان دهید.اگر شما هم تمایل دارید برای خرید ظرف آب سگ ضد ریزش سگ اقدام کنید و اطلاعاتی در این خصوص کسب کنید، همراه ما باشید.

معرفی ظرف آب سگ ضد ریزش

معرفی ظرف آب سگ ضد ریزش

ظرف آب ضد ریزش ELS PET

یکی از بهترین طراحی‌هایی که این روزها در بازار غوغا کرده، مربوط به ظروف آبخوری برند ELS PET است. این برند با طراحی کاسه آب سگ، موفق به حل یک مشکل اساسی شده است. ایده پردازی و درک نیاز مخاطب بخش مهمی است که توسط این برند به آن ارزش نهاده شده! شما می‌توانید با خرید ظرف ضد ریزش آب، یک محیط تمیز داشته باشید و نگران لیز شدن یا کثیف شدن زمین نباشید! این ظرف آب به عنوان یک وسیله ایده‌آل جهت تأمین آب تمیز و کافی برای سگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی هوشمندانه و جالباین ظروف موجب می‌شود تا خیلی راحت از آن برای سفر، تفریح و گردش نیز استفاده کنید. این ظرف آب با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند یک تجربه عالی برای شما و پت ایجاد کند.

معرفی ظرف آب سگ ضد ریزش

معرفی ظرف آب سگ ضد ریزش

ویژگی‌ها و مشخصات ظرف آب سگ ضد ریزش

اگر قصد خرید ظرف آب سگ داشته باشید، قطعا شناخت جدیدترین و بهترین طراحی در این حوزه برای‌تان ضروری است. با آگاهی از ویژگی این ظرف آب ضد ریزش، می‌توانید بی دردسر خرید کنید و به راحتی مشکلات رایج در این خصوص را دور بزنید. به همین دلیل در این بخش هرچیزیکه از ویژگی ظرف آب ضد ریزش سگ باید بدانید، بررسی می‌کنیم.

  • ظرفیت بالا: ابعاد این کاسه 22.61×18.54×7.87سانتی‌متر است و برای هر نژادی یک انتخاب مطلوب به شمار می‌آید. ظرفیت این ظرف آب حدود 1 لیتر است و حجم مناسبی از آب را در اختیار سگ قرار می‌دهد. به همین دلیل نیاز به پر کردن ظرف آب در فواصل زمانی کوتاه نخواهید داشت.

  • آرام ‌خور: سگ‌ها معمولا با سرعت بالایی اقدام به نوشیدن آب می‌کنند و همین موضوع موجب بروز ریفلاکس یا شرایط این‌چنینی می‌شود. در این آبخوری همه چیز پیش بینی شده است. سگ‌ها با وجود یک دیسک شناور بر روی ظرف آب، به مرور آب را لیسیده و از ورود هوا به داخل دستگاه گوارش جلوگیری می‌کنند. به این ترتیب مشکلات گوارشی متعددی کاهش می‌یابد.

  • جلوگیری از خیسی دهان: چیزی که باعث کثیف شدن سگ‌ها و فضای آبخوری آن ها می‌شود، خیسی دهان‌شان پس از خوردن آب است. دیسک شناوری که بر روی این ظرف آب ضد ریزش وجود دارد، مانع از تماس مستقیم با کل حجم آب می‌شود. همین موضوع به خوبی می‌تواند ریزش آب را کنترل کرده و شرایط خوبی ایجاد کند.

  • طراحی ضد نشت و ضد پاشش: طراحی ظرف آبخوری ELS PET به شکلی طراحی شده است که لبه‌های ضد پاشش آن مانع از پاشیدن آب به اطراف ظرف می‌شود. وجود دیسک شناور بر روی آب نیز مانع از نشت آب به نواحی اطراف آبخوری خواهد شد. به این ترتیب کف خانه تمیز باقی می‌ماند. این ظرف آب معمولا برای هر فضایی یک انتخاب مناسب است، چرا که محیط اطراف آن همیشه خشک و تمیز باقی می‌ماند.

  • پایه ضد لغزش: در کف این آبخوری سگ، چهار پد ضد لغزش تعبیه شده که از سر خوردن و جابجا شدن آن هنگام نوشیدن سگ جلوگیری می‌کند. این ویژگی، به خصوص برای سگ‌های پرانرژی، اهمیت زیادی دارد. پایه‌های این آبخوری مانع از حرکت بر روی سنگ و سرامیک می‌شوند.

  • مناسب برای سفر: جالب است بدانید که این ظرف آبخوری به دلیل طراحی ضد ریزش، به راحتی در خودرو قابل استفاده است و ریسک خیس کردن صندلی و کف خودرو را نخواهد داشت.

  • سهولت در تمیز کردن: استفاده از قطعات جدا شونده موجب شده است تا امکان تمیز کردن این ظرف آب به راحتی فراهم شود.

کاربردهای ظرف آب سگ ضد ریزش چیست؟

قطعا برای خرید ظرف ضد ریزش مخصوص سگ، نیاز دارید تا اطلاعات بیشتری در خصوص کاربرد آن داشته باشید. این ظروف با بالاترین تکنولوژی و کیفیت متریال طراحی و پیاده سازی شده است. شما می‌توانید با خرید این ظروف به راحتی کیفیت خوبی از ظرف آب را تجربه کنید و نیاز به خرید مجدد آن نداشته باشید. این ظرف به شکل ضد نشت و ضد لغزش قابل استفاده است و در هر فضایی امکان قرارگیری دارد. شما برای فضای خانه و خارج از خانه می‌توانید از این ظرف آب استفاده کنید. جنس و متریال باکیفیت در طراحی و ساخت این ظرف آب، به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. دوام بالای آن موجب می‌شود تا مدت زمان طولانی‌تری شانس استفاده از ظرف آب را داشته باشید.

مزایای خرید ظرف آب سگ ضد ریزش

زمانی که انگیزه خرید یک کالای خاص در ذهن‌ ما ایجاد می‌شود، آگاهی از مزایای آن می‌تواند مسیر خرید را هموارتر کند. این مدل ظرف آب با دارا بودن متریال باکیفیت، قوی و مستحکم، به مدت طولانی قابلیت استفاده دارد. شما می‌توانید یک ظرف ضد خش و ضد ضربه داشته باشید. به این ترتیب مقاومت بالایی از آن تجربه خواهید کرد. این ظروف قابل حمل هستند و هر کجا که به آن نیاز داشته باشید، همراه شما است. متریال سازنده این ظروف ویژگی آنتی باکتریال دارد! به همین دلیل برای رعایت اصول بهداشتی در نگهداری از سگ اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید ریسک ورود باکتری‌های مضر به دستگاه گوارش سگ را کاهش دهید و سطح کیفی سلامت او را به وسیله خرید ظرف آب سگ ضد لغزش ارتقا دهید. این مدل ظرف آب به راحتی تمیز می‌شود و در برابر مواد شیمیایی معمولی مانند شوینده‌ها مقاوم است. به همین دلیل می‌توانید به‌راحتی ظرف آب سگ را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید یا با استفاده از شوینده‌های قوی مثل وایتکس شست و شو دهید. متریال به کار رفته در ساخت این ظرف آب تاحدی مقاوم است که به راحتی می‌توانید مدت زمانی طولانی از آن استفاده کنید.

معرفی ظرف آب سگ ضد ریزش

معرفی ظرف آب سگ ضد ریزش

نحوه کارکرد ظرف آب سگ ELS PET

قبل از خرید ظرف آب سگ باید نحوه کارکرد این مدل ظرف آب را بدانید. این آبخوری مخصوص سگ، دارای طراحی چندلایه است که عملکرد خاصی برای مدیریت میزان آب و جلوگیری از نشت آن پیش بینی کرده است. ساختار اصلی این ظرف آب ضد ریزش سگ، شامل یک دیسک شناور است که به آرامی آب را کنترل می‌کند و تنها وقتی سگ پوزه خودش را داخل دیسک آبخوری قرار می‌دهد، آب از مخزن زیرین به سطح می‌آید تا امکان لیس زدن آن ایجاد گردد. چین مکانیزمی سرعت نوشیدن آب را کاهش می‌دهد و مانع از بلعیدن حجم زیاد هوا می‌شود. همچنین دیسک شناور، مانع از خیس شدن موهای اطراف دهان و سینه سگ خواهد شد. این طراحی محیط اطراف ظرف آبخوری را خشک نگه‌می‌دارد.

معرفی https://marketpr.ir/p/1740

نظرات کاربران

سلام به شما کاربر محترم وبسایت پرشین لیدی، خیلی خیلی خوشحال میشیم اگر نظر خودتون رو درباره مقاله بالا برای ما بنویسید. اما لطفا از موارد زیر پرهیز کنید.

  • از کلماتی چون (عالی بود ، ممنون و ....) استفاده نکنید

دیدگاهتان را بنویسید