0

روشهای افزایش سایز سینه

سایز_پستان

بسیاری از خانم ها سینه های کوچکی دارند. یا اندازشان برایشان راضی کننده نیست. کوچکی پستان علل مختلفی دارد. از جمله :

1- کمبود هورمون های فولیکولین – لوتئین 2- کم کاری تیرویید و هیپوفیز 3-کوچکی سینه ها به علت لاغری مفرط 4- به دلیل رژیم لاغری و سوء تغذیه 4- عوامل ژنتیکی

 

به جز عوامل ژنتیکی، در تمامی موارد می توان با اصلاح زندگی، و روشهای ویژه سایز پستان را تغییر داد. که البته در موارد ژنتیک نیز با انجام حرکاتی (به جز جراحی) می توان به خوش فرم کردن سینه ها اقدام کرد.

 

روش های موثر در بزرگ کردن پستان

ماساژ دادن

ماساژ سینه در حالت درازکش

یکی از روشهای موثر که به بزرگ شدن پستان ها کمک می کند ماساژ آنها است. برای بزرگ شدن پستان در این روش شما باید سوتین خود را باز کرده و پستانهایتان را آزاد کنید و کاملاْ به حالت افقی قرار بگیرید. (بهترین حالت وقتی است که شب می خواهید بخوابید). سپس کف دستان خود را یعنی کف دست راست را روی پستان راست و کف دست چپ خود را روی پستان چپ بگذارید. به آرامی شروع به مالیدن پستانها کنید به طوریکه دو پستان را در جهت مخالف با یکدیگر و خیلی آهسته و آرام حرکت دهید و بمالید. می توانید هر شب ۱۰ الی ۱۵ دقیقه این عمل را انجام دهید. در مدت تقریباْ کوتاهی مثل ۶ ماه نتیجه مطلوب آنرا مشاهده می کنید.

این روش خوب و موثر و در عین حال بی خرج و زحمت است. البته روش های علمی و پیشرفته جدید مانند استفاده از دستگاه وکیوم تاثیر بالایی داشته و زودتر نتیجه می دهد.

بزرگ_کردن_پستان

انقباض سینه ها – روش اول

هر دو دست رو از منطقه آرنج به هم قفل کنید،یعنی با دست راست آرنج دست چپ و با دست چپ آرنج دست راست را بگیرید.

بعد دستها را به سمت هم محکم فشار بدهید و تا ۶۰ شماره بشمارید و رها کنید و چند دقیقه بعد دوباره اینکار را تکرار کنید. درطول روز اگر تا ۱۵ یا حتی ۲۰ بار اینکار را تکرار کنید و عضلات زیر بغل و سیــنه را کاملا منقبض کنید و نگه بدارید. بعد از گذشت دو هفته میبینید چقدرپستان های خوش فرم و سفت شده ای دارید.

 

انقباض سینه ها – روش دوم

این روش هم مثل روش بالایی فقط نحوه گرفتن دست فرق میکند.

هر دو دست را مشت کرده و مقابل هم مشتها را به سمت هم فشار بدهید.

یعنی مشت دست راست و دست چپ به سمت هم فشار داده شود وعضلات زیر بغل و سیــنه ها را منقبض کنیدتا ۶۰ بشمارید و رها کنید. این روش را هم مثل روش بالایی روزی ۱۵ تا ۲۰ بار تمرین کنید.

 

ماساژ روزانه پستان

ماساژ روزانه پستان ها به فرم دادن و بزرگ کردن پستان ها کمک می کند. سینه ها را آزاد کرده و روی تخت صاف یا زمین دراز بکشید با دست راست سیــنه چپ را در دست بگیرید و با نوازش از طرفین به سمت نوک سیــنه انرا خیلی آرام ماساژ دهید.

با نوک انگشتان به صورت دورانی از نوک سیــنه تا طرفین حرکت کنید.

بعد همین حرکات را کمی محکم تر انجام بدید طوری که فشار را احساس کنید.

یادتان باشه کاری با نوک سیــنه نداشته باشید و فقط روی عضلات سیــنه تمرکز کنید.

سیــنه را با دست محکم فشار بدید انگار که دارید آب لیمو میگیرید و رها کنید. این کار رو تا ۱۰ بار انجام بدید.

ولی یادتون باشه هرگز فشار را زیاد نکنید که درد ایجا شود.

ماساژ پستان باید برای شما لذت بخش و آرام کننده باشد.

حالا همین کارها را با دست چپ برای پستان راست انجام بدید.

هنگام ماساژ پستان ها میتونید از روغن خراطین استفاده کنید.

 

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم را نیز می توانید برای رشد سینه ها به کار ببرید. هنگامی که این روغن را روی سینه ها ماساژ می دهید ، به افزایش جریان خون موضع کمک می کند. در نتیجه غذا رسانی و اکسیژن رسانی بهتری برای سوخت و ساز بهتر به آن موضع می رسد. این روند موجب بزرگ شدن اندازه سینه ها می شود. ضمنا چون روغن جوانه گندم سرشار از ویتامین E می باشد ، از افتادگی سینه ها نیز جلوگیری کرده و آنها را برای مدت طولانی سفت نگاه می دارد.

چند قطره روغن جوانه گندم را به مدت ده دقیقه روی سینه ها به صورت دایره ای ماساژ بدهید.
این درمان را دو تا سه بار در روز و به مدت یک ماه انجام دهید تا شاهد نتیجه حاصل باشید.

 

استفاده از کرمها و روغنهای مخصوص سینه

استفاده از کرم و روغن های مخصوص به فرم دادن و بزرگ کردن پستان کمک می کند. استفاده از کرمهای مخصوص علی رغم تبلیغات گاه اغراق آمیزشان شاید معجزه ای در پستانها ایجاد نکنند. استفاده از عصاره های گیاهی و روغنهای طبیعی و یا بیولوژیکی روی سینه ها علاوه بر اینکه ما را به ماساژ پستان ها وادار می سازند، نقش بسزایی در حفظ رشته های کشسان پستان دارد.

توجه : هنگام قرار گرفتن در نور آفتاب نیز سعی کنید برای حفظ پوست از مضرات اشعه ماورای بنفش از کرمهای ضد آفتاب استفاده نمایید. پس از هر بار دوش گرفتن بدن خود را با لوشن های مخصوص نرم و مرطوب کنید تا پوست رطوبت از دست داده خود را باز یابد.

 

حرکات ورزشی مناسب

ورزش

ورزش های خاصی مانند شنای سوئدی ، شنای دیواری ، پرس نیمکت ، پرس سینه و فشردگی سینه می تواند به بزرگ شدن سینه ها کمک کند. این تمرین ها با حرکات دست ها و شانه ها همراه است که پوست را سفت و بافت عضله ای داخل و اطراف سینه را نیز تقویت می کند. این نیز به نوبه خود موجب سفت تر و بزرگتر شدن سینه ها می شود. می توانید با انجام تمرینات ورزشی موثر در درمان افتادگی سینه، سینه هایی خوش فرم و سفت داشته باشید.

این تمرین ها را هر روز به مدت سی دقیقه انجام دهید. برای اطمینان از درستی روش انجام تمرینات از یک مربی باشگاه کمک بخواهید.

 

تمرینات ورزشی

سعی کنید روزی بیست بار با انقباض ماهیچه های گردن ماهیچه پکتورالیس بزرگ (ماهیچه واقع در زیر پستانها) را نرمش دهید. تمرین دیگر تلفظ حرف «ایکس»، آنهم با باز کردن هر چه بیشتر دهان است. انجام این تمرین روزی ۲۰-۱۰ بار توصیه می شود.

 

انجام ورزش باتر فلای

یکی دیگر از روشهای موثر در بزرگ کردن پستان ها و فرم دادن آنها انجام ورزش باتر فلای است.(باز و بسته کردن دستها به طرفین سیــنه با سرعت و قدرت ) به بزرگ کردن و فرم دادن پستان ها کمک می کند. درباشگاههای بدن سازی دستگاه باتر فلای موجود است اگر باشگاه نمیروید ، میتوانید در منزل دستها رو به طرفین سیــنه باز و بسته کنید.

 

شنا

شنا یکی از ورزشهای مناسب برای پستان هاست. بخصوص شنای قورباغه، آنهم بدلیل این که ماهیچه های پشت و سینه را وادار به مقاومت در مقابل فشار آب می کند. در واقع فشار آب خود نوعی ماساژ فوق العاده برای سینه ها حساب می شود. برای تمرین بیشتر می توانید پاها را در کف استخر بگذارید تا جایی که آب شانه هایتان را بپوشاند. دستها را بالا برده و آهسته در جلوی خود پایین آورید. ۱۰ بار این عمل را تکرار کنید. این عمل تاثیر بالایی در سفت شدن و فرم پستان خواهد داشت.

 

حرکت سینه با ادمبل

دو دمبل 1کیلویی تهیه کنید. یکروز در میان، در سه ست 10 تایی، این حرکت را انجام دهید. به پشت بخوابید ،دمبل ها را در دست گرفته و دستها را بطور کامل بالای سر بکشید. سپس با همان کشیدگی دستها را به جلوی بدن بیاورید و تا امتداد پاها بکشید. دوباره دست را بالای سر ببرید. بین هر ست 30 ثانیه مکث کنید. این حرکت را در منزل انجام دهید و اثر آنرا در طولانی مدت ببینید.

 

قامت ایستاده

یکی از بهترین و ارزان ترین روش ها برای بزرگ نشان دادن سینه ایستادن صحیح است. نگه داشتن شانه ها در عقب و فشار به قفسه سینه شما را بلند تر نیز نشان می دهد.

 

 

 

خوراکی های مفید

مصرف ویتامین E

( روزی یک عدد به مدت ۱۵ روز ) بعد ۱۵ روز استراحت بدهید دوباره شروع به خوردن کنید اینو میگم چون ممکنه ویتامین E زیادی هم براتون ضرر داشته باشد و باعث پرخوری و چاقی بشود.( مشورت با پزشک )

بزرگ کردن سینه به کمک نوشیدنی های ویتامین دار

برای بزرگ کردن سینه باید نوشیدنی های مغذی و ویتامین دار بنوشید تا سینه هایتان پر شود هر روز تر کیبی از شیر و آب پاپایا بنوشید.

 

بزرگ کردن سینه ها با خوردن پروتیئن

بزرگ کردن سینه ها نیاز به پروتئین دارد. مثلا تخم مرغ؛ ماهی بدون چربی؛ کره بادام زمینی؛ آجیل و مرغ. سعی کنید از شکر؛ فست فودها و غذاهای فرآوری شده دوری کنید و به جای آنها ویتامین ها و آب مصرف کنید هم سلامتتی شما را تضمین می کند و هم به بزرگ کردن سینه ها کمک می کند.

 

شنبلیله

متخصصان داروهای گیاهی بر این باورند که شنبلیله می تواند به بزرگ شدن ابعاد سینه ها و سفت تر کردن آنها کمک کند. این گیاه که یک فیتواستروژن است موجب تحریک هورمونهای رشد سینه مانند استروژن و پروژسترون می شود. از سوی دیگر به افزایش ترشح شیر در مادران شیرده نیز کمک می کند.

یک چهارم فنجان پودر شنبلیله را با کمی آب مخلوط کنید تا حالت خمیری به خود بگیرد. این خمیر را روی سینه قرار دهید و به آرامی ماساژ دهید. آن را روی سینه گذاشته و ده دقیقه بنشینید و بعد با آب بشویید. این درمان را دوبار در روز تکرار کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. برای درست کردن پودر شنبلیله ، تخم آن را تفت داده و بعد آسیاب کنید.
روش دیگر ماساژ روزمره ی سینه ها با روغن شنبلیله یا مخلوط یک بخش عصاره شنبلیله و دو بخش لوسیون بدن است.

شما می توانید جوانه شنبلیله را در رژیم غذایی مصرف کنید و یا آن را به صورت قرص روزی سه بار مصرف کنید ( قبل ازاین کار با پزشک مشورت نمایید).

تخم رازیانه

تخم رازیانه نیز می تواند موجب رشد ابعاد سینه شود. این تخم ها حاوی مقادیر بالایی از فلاونوییدها هستند که میزان استروژن بدن را افزایش داده و موجب تقویت رشد بافت سینه می شود. ضمنا مادران شیرده نیز می توانند از آن برای افزایش تولید شیر استفاده کنند.

یک قاشق غذاخوری روغن کبد ماهی کاد را با دو قاشق چایخوری تخم رازیانه در یک ماهی تابه بریزید. بگذارید دانه ها سرخ شوند. بعد روغن را صاف کنید و بگذارید سرد شود. از این روغن برای ماساژ آرام سینه ها به مدت 5 تا 10 دقیقه استفاده کنید. بگذارید روغن 30 دقیقه روی سینه هایتان بماند و بعد آن را با آب گرم بشویید. این درمان را دو بار در روز و برای یک تا دو ماه استفاده کنید.
شما می توانید هر روز چای رازیانه بنوشید. برای درست کردن چای رازیانه یک قاشق چایخوری تخم رازیانه را در یک فنجان آب داغ به مدت ده دقیقه دم کنید و بعد آن را صاف نمایید.

شبدر سرخ

شبدر سرخ از چهار ماده فیتواستروژن تشکیل می شود که به نظر می رسد در رشد طبیعی اندازه ی پستانها و سفت شدن آنها موثر باشند.

یک یا دو قاشق چایخوری از گل های شبدر سرخ خشک را در یک فنجان آب داغ بریزید.
آن را 30 دقیقه دم کنید.
صاف کرده و این چای را دو تا سه بار در روز بنوشید.
این درمان را چند ماه ادامه بدهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

 

ریشه قاصدک

ریشه قاصدک یکی دیگر از گیاهان دارویی بسیار موثری است که نقش مهمی در رشد سلولها و بافت های جدید سینه دارد.

شما می توانید دوبار در روزچای ریشه قاصدک بنوشید یا کپسول های 525 میلی گرمی را روزی یکبار مصرف کنید. این درمان ها ظرف چند ماه شما را به نتیجه دلخواهتان خواهد رساند.

 

استفاده از گیاهان برای تقویت و بزرگ کردن سینه

هرگز به روش مصنوعی سینه های خود را تقویت نکنید. سعی کنید از گیاهان طبیعی برای بزرگ کردن آنها استفاده کنید. تنها در عرض چند ماه نتایج مثبت آن را خواهید دید کافی است به فروشگاه عطاری بروید و از او کمک بخواهید.

بادکش_سینه

استفاده از پمپ های بزرگ کننده پستان یا بادکش سینه

این پمپ وسیله پزشکی ایمنی می باشد که برای افزایش سایز سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ ها یا وکیوم های بزرگ کننده سینه انتخابی فوق العاده برای بزرگ کردن طبیعی پستان در زنانی است که برای افزایش سایز سینه های خود مایل به استفاده از قرص ها و جراحی زیبایی نیستند. استفاده از این پمپ ها خیلی ساده بوده، جای زیادی را اشغال نمی کنند و دارای مزایا و فواید زیادی برای سلامت سینه ها می باشند، در حالیکه عوارض جانبی نیز ندارد. با دانستن مزایا و فواید پمپ های بزرگ کننده سینه در پیشگیری از سرطان سینه می توانید با خیال راحت از این دستگاه استفاده کنید. [جهت استفاده از این روش با پزشک مشورت کنید.]

 

سینه بند مناسب

استفاده طولانی مدت از سوتین های اسفنجی سبب کوچتر شدن بافت چربی پستان می گردد. همیشه خصوصا شبها ، سوتین راحت و نازک استفاده کنید.

توجه: تمامی روشهای درمانی، حتی خوراکیهای گیاهی ممکن است تاثیرات دیگری بر بدن داشته باشد. حتما قبل از استفاده تمامی موارد را در نظر بگیرید.

توجه: هنگامی که این روش های درمان طبیعی را انجام می دهید، بخاطر داشته باشید که نباید از همه روش ها به طور همزمان استفاده کنید. یک یا ترکیبی از دو یا سه روش را انتخاب کنید و برای چند ماه فقط همین روش ها را انجام دهید .

توجه: خانم هایی که کیست سینه دارند، جهت تمامی موارد فوق حتما با پزشک مشورت کنند.

توجه : موارد منع مصرف عرق رازیانه برای خانمها :یکی در زمان عادت ماهیانه نباید استفاده کنند.در ایام بارداری منع مصرف دارد مگر با تشخیص پزشک و نهایتا کسی که کیست سینه داردنباید استفاده کند.

  • میتوانید حرکت یک حرکت ورزشی و یک نوع ماساژ را با هم آغاز کنید و اثر آنرا مشاهده کنید.

نظرات کاربران

سلام به شما کاربر محترم وبسایت پرشین لیدی، خیلی خیلی خوشحال میشیم اگر نظر خودتون رو درباره مقاله بالا برای ما بنویسید. اما لطفا از موارد زیر پرهیز کنید.

  • از کلماتی چون (عالی بود ، ممنون و ....) استفاده نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *