3

ساخت جاقلمی تزئینی

persianlady.ir

persianlady.ir

در این پست ساخت جاقلمی را آموزش می دهیم که البته فقط به جاقلمی ختم نمیشود و میتوانید با این ایده روی خیلی از کارها را تزیین کنید .

persianlady.ir

برای این کار میتوانید از قوطی های کنسرو یا رب گوجه و یا از رول کاغذهایی که تمام شده اند استفاده کنید همینطور به یک چسب نواری برای داخل وسر قوطی که نمای زیبایی داشته باشه استفاده میکنیم همینطور به یک فوم برای ته قوطی و مقداری چسب چوب یا چسب مایع و همینطور مقداری کاموا با رنگهای به سلیقه ی خودتون لازم داریم.

persianlady.ir

persianlady.ir

ته قوطی را روی فوم قرار میدهیم و با مداد اندازه میزنیم و با قیچی برش می دهیم و ته قوطی می چسبانیم.

persianlady.ir

بعد از این مراحل کمی چسب چوب یا مایعی را روی قوطی بزنید و بعدا شروع کنید به دور زدن متراکم نخ ها و آنها را به قوطی می چسبانیم.

persianlady.ir

همینطور پیچاندن نخ ها را دامه میدهیم تا جای خالی نماند و بعدا برای تزیین روی کار مطابق تصویر تیتر میتوانید با فوم یا با همین نخ های کاموا روی کار را با طرح مورد علاقتون مثلا گل،قلب یا حرف اول اسمتون و …کار کنید.

نظرات کاربران

سلام به شما کاربر محترم وبسایت پرشین لیدی، خیلی خیلی خوشحال میشیم اگر نظر خودتون رو درباره مقاله بالا برای ما بنویسید. اما لطفا از موارد زیر پرهیز کنید.

  • از کلماتی چون (عالی بود ، ممنون و ....) استفاده نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. الهام گفت:

    چندتا ازای نقوطیها برداریدبا فوم وخز رنگی تزیین کنید وبدنه هاشون رو بهم وصل کنینبه شکل اشکال هندسی یا نامنظم.وکنار دیوار یاکمد بگذارید وجوراب-شالوروسری-کروات-کش مو وگلسرهاتون رو داخلش بچینید

  2. پنجره گفت:

    خیلی جالب بود من یه نمونه اش روقبلادرست کردم ولی کامواهارو نامرتب پیچیدم ونگین رنگی هم به کار بردم

  3. حنانه گفت:

    خیلی جالب و زیبا است