0

تنها چهل روز تا رفع کامل جوش و لکه های جوش

سایت پرشین لیدی

شایدشما هم از آن دسته از افراد هستید که مرتبا در صدد رفع لکه های قهوه ای و جوشهای صورت بر آمده اید و به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید این بار راه درمانی ساده ای که تنها با استفاده از سالمترین، موثرترین و طبیعی ترین مواد انجام می شود را نیز امتحان کنید، شرط تاثیر گذاری و به نتیجه رسیدن درست آن مراقبت و انجام این کار تا چهل روز و به طور مرتب است.

 

مواد لازم: تنها چهل روز تا رفع کامل جوش و لکه های جوشتنها چهل روز تا رفع کامل جوش و لکه های جوشتنها چهل روز تا رفع کامل جوش و لکه های جوش

عسل یک قاشق چایخوری – سیب یک عدد کوچک – آبلیمو سه چهار قطره

 


به این ترتیب که:

یک سیب کوچک را از وسط نصف کرده، آن را رنده کنید و نصف دیگر را همان موقع بخورید. سیبهای رنده شده را از صافی رد کنید، آب آن را به آرامی و به حالت دورانی از پایین به بالا با ماساژ بر روی صورت بمالید و صبر کنید تا خوب جذب پوست شده و خشک شود. پس از ده تا پانزده دقیقه پوستتان را با آب سرد و خنک بشویید و از مخلوط عسل و آبلیمو استفاده کرده آن را به همان شکل روی صورت بزنید و با نوک انگشتان به آرامی به پوستتان ضربه بزنید .حالت کشدار آن را حس می کنید که طبیعی است . پس از ده دقیقه دوباره صورتتان را با آب سرد و خنک بشویید . توصیه می شود این کار را حتما تا چهل شب مرتب انجام دهید ، نیمه ی سیب را نیز حتما بخورید تا به نتیجه ی مطلوب برسید.

پیشنهاد می کنیم این کار ترجیحا شب و قبل از خواب انجام شود اما اگر برایتان مقدور نیست هر ساعتی از روزکه می توانید و آرامش دارید را انتخاب کنید،

حیفه یه کم حوصله کنید و انجامش بدید! با شماهایی هستم که همه چی دلتون میخواد اما حوصلشو ندارید. :)

نظرات کاربران

سلام به شما کاربر محترم وبسایت پرشین لیدی، خیلی خیلی خوشحال میشیم اگر نظر خودتون رو درباره مقاله بالا برای ما بنویسید. اما لطفا از موارد زیر پرهیز کنید.

  • از کلماتی چون (عالی بود ، ممنون و ....) استفاده نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *